З 22 по 26 лютого 2016 року в школі пройшов Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему: " Здоров'я мати - вік біди не знати!"  ФОТО..

Класоводи,класні керівники провели багато цікавих заходів.
Впродовж тижня    учні  школи приймали участь у таких виховних заходах:
1.     Бесіди:
a.      « Ми за здоровий спосіб життя»   Продукти харчування наші друзі й вороги.
b.              « Профілактика грипу»
c.     « Дія нікотину на організм людини»
d.      « Загартуйся»
e.      “Нікотин, алкоголь та організм дитини”
f.       « Режим дня»
g.     « Культура статевої поведінки»
h.     « Корисні продукти»
2.     Конкурс малюнків :
·        « Ми проти куріння»
·        « Здоров’я моєї сім’ї»
·        « Я обираю здоров’я»
·        « Як я уявляю здоров’я»

3.     Класні години
a.      «Здоров’ я мати – вік біди не знати”
b.     « Палити чи не палити?»
c.     «Здоров’я бережи змолоду»
d.     « Я і моє здоров’я»
e.               « Здоровий відпочинок моєї сім’ї»
f.       « Моя сім’я обирає здоровий спосіб життя»
g.     „ Як вберегтися від хвороб взимку”
4.     Урок - тренінг: “Здоров'я як важлива життєва цінність” 
5.     Естафета творчої думки:  “Здоров'я дітей - здоров'я нації”
6.     Конкурс листівок ,стін - газет
a.      « Шкідливим звичкам – « Ні!»»
b.                « Чистота – запорука здоров’я»
7.     Рольова гра „Мікрофон”.
8.     Флешмоб « Я- щасливий тому , що здоровий»
9.     Диспути:
a.       « Курити - це модно, чи …»
b.     « Шкідливі звички. Шкідливий вплив тютюнопаління на здоров’я»
10. Створення рекламного плакату « Хочеш бути здоровим – будь!»
11. Дитяча вікторина: « Молодь обирає здоров’я»
12. Розгадування кросворду
a.      « Я здоровя збережу – сам собі допоможу!»
b.     « Я здоровя збережу – сам собі допоможу!»
13.  Перегляд і обговорення кінофільму « Навколишнє середовище і здоров’я»
14. Година частування „ Здорова їжа на столі – міцне  здоров’я всій сім’ ї”.
15. Робота з медсестрою:
a.       “Що потрібно знати про режим дня та режим харчування”
b.     „ Перша допомога при переохолодженні та обморожені”
16. Перегляд і обговорення фільму «Твоє життя – твій вибір»
17. Прес-конференція : Здоров’я – найцінніший скарб»
18. Читання казки « Пригода Здоров’я»
19. Робота з батька. Індивідуальні консультації: “Алкоголізм і наркоманія у підлітковому віці”
20. Театралізована вистава « Здоров’я – найцінніший скарб»
21. Проект « Моя родина»
22. Опрацювання інформації  в Інтернеті, створення презентації: Свинячий грип (H1N1) - симптоми, профілактика та лікування
23. Засідання круглого столу на тему:
a.      « Інфекційні хвороби. Шляхи передачі. Способи захисту»

b.      « Сім правил здорового способу життя»